از جلبکهای دریایی می توان به صورت مکمل مناسب مواد غذایی استفاده کرد
پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۸۵
امتیاز شما به این مطلب:
تعداد بازديد اين مطلب:
1833
مرتبه
امتیاز دهندگان: نفر
میانگین امتیاز:
مجموع کل امتیاز:
محققان می گویند: از جلبکهای دریایی می توان به صورت مکمل مناسب مواد غذایی استفاده کرد. به گزارش ایسنا واحد علوم پزشكي تهران پایگاه اینترنتی دانشگاه نیوکاسل اعلام كرد: محققان اين دانشگاه به اين نتيجه رسيده اند كه جلبکها به علت داشتن میزان زیاد فیبر، مکمل مناسبی برای انواع غذاها هستند. به گفته اين پژوهشگران با افزودن جلبکهای دریایی به غذاهای آماده که ارزش غذایی زیادی ندارند، می توان تأثیر زیان بار آنها را بر سلامت انسان کاهش داد.